Familly package



Zdravo svima!
Dooobrodoslii na moj blog.
Danas sam za vas pripremila jedan review, sa sajta Zaful

Ovaj post sam nazvala ''familly package'' upravo iz razloga sto je bilo vise stvari, namenjene kako meni tako i mojoj porodici. U nastavku cete videti kako sam zadovoljna kvalitetom stvari, njihovom velicinom , kao i njihovim dizajnom i materijalom.

Generalno sam zadovoljna porudzbinom:)







Pre svega jedan prepreprekvalitetan dzemer! Izuzetnog materijala (favorit ove porudzbine ,svakako) . Sa detaljima rajfeslusa oko rukava, V izreza. Strukiran je, premekan i lak za kombinovanje. Prolecno-jesenja varijanta.
Ocena 5/5.










Ovu belu bluzu sam narucila za brata. Uska bela bluza, sa 3D printom. Moze se nositi svakodnevno, zatim pri obavljanju fizickih aktivnosti - teretana i tome slicno. On je prezadovoljan bluzom, kako velicinom tako i materijalom, kao i dizajnom. Ocena 5/5.









Takodje bluzica prolece-jesen fazona. Golih ramena, divnog materijala i divnog rada oko rukava i u donjem delu. Moze se nositi kako na jedno tako i na oba ramena. Ocena 5/5.










Sto se tice crne trenerke, nije bas srazmerna velicina gornjeg i donjeg dela. Gornji deo mi je malo manji u predelu grudi, dok je donji deo trenerke previse ''dzakast''. Donji deo mozete pogledati na linku koji sam postavila iznad. Ali je trenerka svakako zanimljiva prvenstveno zbog svog materijala , koji je svilenkast. Ocena 4/5.









Zapravo, ovaj sorc predstavlja konkurenciju prvom clanu ove recenzije - braon dzeperu, kada je u pitanju favorit ove porudzbine. Jako, jako, jako kvalitetan sorts, izuzetnog materijala. Poseduje vrcu za podesavanje sortsa u struku, sa dzepovima sa strane i pozadi, kao i jednim malim dzepom na prednjoj strani. Sjajan poklon za momka, brata, prijatelja. Ja sam za svog momka odabrala velicinu 2XL i ubola sam velicinu u centimetar! :) Ocena 5/5.










Crno bela bluza, cvetnog printa u predelu gornjeg dela. Laganog je materijala, pogodna za prolece-leto. Malo detaljnije o ovoj bluzi mozete videti na linku iznad teksta. Ocena 5/5.











Preeeedivan suskavac, za toplije vreme. Idealan za nosenje sa majicom kratkih rukava ispod njega. U pitanju je moja omiljena boja jaknice, tako da sam prezadovoljna. Ima kapuljacu, zatim u predelu struka i oko ruku je skupljen lastikom. Odusevljena! :) Ocena 5/5.












To je bilo to o ovom postu. Citamo se u sledecem, 
a do tada vas pozdravlja i ljubi vas "Pandaway" :)

You Might Also Like

7 коментара

  1. Kada sam videla drugu sliku prvo sam pomislila da si narucila pusku sa Zafula.. Boze debil phahha. Onda sam procitala da je ustvari majica u pitanju. Post je inace fantastican, zadnja jaknica mi se najvise dopada <33

    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa si! Bas mi se dopadaju stvarcice koje si narucila! :)

    www.jfashionlover.com

    ОдговориИзбриши
  3. uzela si lepe stvari ;)
    nadam se da ce ti se dopasti moj post :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/04/i-let-my-ig-followers-make-decisions.html

    ОдговориИзбриши