Proizvodi koje sam najvise koristila ovog leta | Summer favourites


         Cao svima! Zovem se Andjelija Kostic (21), zivim u Srbiji, student sam arhitekture.Zelim da svoju kreativnost podelim sa Vama. Imam puno ideja koje zelim da Vam prezentujem. Za bilo sta sto vas zanima mozete me kontaktirati, rado cu odgovoriti na Vasa pitaja. Ovo je moj prvi post, nadam se da ce Vam se dopasti! :)
 U ovom postu predstavicu vam top 7 proizvoda koje sam koristila ovog leta, koji su bili  nezaobilazni.

        
         1. Tesori D'oriente, deodorante, (Muschio bianco, White musk)



       Definitivno jedan od mojih omiljenih dezodoransa. Dezodorans je u spreju, u bocici od 150ml. Sto se tice odnosa cene i kvaliteta, kao i postojanosti mirisa, po meni se definitivno isplati. Dozira se u malim kolicinama, u startu su malo jaci mirise, ali brzo izvetri na prijatnu koncentraciju. Moze se naci u Lily drogerijama, kao i po drugim parfimerijama, po pristupacnoj ceni od oko 300,00 din.

        
          2. Top Ten, after sun cooling lotion


 
   Koliko je vazno koristiti kremu za zastitu prilikom izlaganja suncu, toliko je i nega koze posle suncanja presudna za ujednaceno lep ten i zdravu kozu. Top ten negujuci proizvodi za posle suncanja hlade i hidriraju kozu. Dobra stvar je sto u svom sastavu imaju aloe veru, koja umiruje kozu iziritiranu suncevim zracenjem, meni je jako pomogla. Koza sa crvenilom od sunca postala mi je ponovo meka i nezna, a to crvenilo se pretvorilo u crni ten. Svima bih je preporucila! Takodje je ima u Lily drogerijama, u bocici od 200ml, u iznosu od oko 250,00 din. 

          3. Balea, oil repair 


Balea oil repair ulje, za jako ostecenu i suvu kosu, Nema poklopac nego pumpicu koju mozete zavrnuti u stranu i spreciti curenje. Bocica sadrzi 100ml, sto je velika kolicina. Ovo ulje je zapravo mesavina silikona i arganovog i suncokretovog ulja. Meni se jako dopada jer pre svega predivno mirise, neguje kosu i cini je sjajnom. Mozete ga pronaci u DM drogerijama, po ceni od 450,00 din. 

    4. Essence, stay all day




Essence stay all day 16h puder ima pre svega odlicnu pokrivnu moc. Pokrice vam crvenilo, podocnjake, pore i druge nedostatke. Sa njim ne morate koristiti korektor. Ima prijatan miris koji ispari posle nekog vremena. Nije previse gust, ujednacava ten i lako se razmazuje prilikom nanosenja. Nije previse 'tezak' za kozu. Moze se naci u Lily drogarijama, po ceni od oko 500din, sto je u odnosu na kvalitet jako pristupacna cena.

5. Maybeline Lash sensational mascara




Prvo sto zapazimo na ovom pakovanju jeste izgled - elegantno pakovanje. Ovo pakovanje sadrzi 9,5g. Cetkica ovog pakovanja je silikonska, omogucuje jako dobru aplikaciju i nakon nanosenja ove maskare trepavice ce vam izgledati duze i bujnije. Mozete je pronaci po ceni od oko 700,00 din. Sve preporuke! 

 6. Femme body lotion, avon


Losion za telo iz avona koristim vec neko vreme. Lepo mirise, hidrira kozu. Posle njegovog nanosenja koza postaje mekana i dobija sjaj. Pakovanje sarzi 150ml, mozete ga nabaviti u Avon katalozima. 

7. Avon Care



Ova avonova krema za ruke i nokte koja se nalazi u 'kjut' pakovanju, sa mirisom Jasmina, u svom sastavu sadrzi vitamin E. Nije masna, koza je brzo upija i cini ruke mekanijim.Cesto sam je koristila,imate sve preporuke za nju.

  • To je to sto se tice mog prvog posta.Ukoliko vam se post dopao i ukoliko zelite da citate jos takvih postova,komentarisite i uclanite se u znak podrske. 



You Might Also Like

76 коментара

  1. Welcome to the world of blogging.
    Thank you for visiting my blog.
    Following you, hope you'll follow me back.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav draga Anđelija! Dobrodošla u blogsvet! Želim ti puno uspeha, i moram reci da se zaista radujem novim postovima! Ovaj prvi, je i vise nego odlican. Sjajni proizvodi, vecinu sam ih i sama isprobala tako da delim misljenje sa tobom da su fantasticni. Nastavi da blogujes, jedva cekam novi post! Sam dizajn ti je jako interesantan te nisma mogla da odolim i ne zapratim te.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Sandra na divnom komentaru! Trudicu se da svaki post bude sve bolji i interesantniji citaocima! :)

      Избриши
  3. Hi dear thank you for comment and follow me I follow you back now on gfc
    Have a good day

    ОдговориИзбриши
  4. Hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog (n 6)
    can you follow mine? <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Anđelija, prije svega dobro došla u svijet blogera i želim ti puno sreće.
    Hvala ti na posjeti mom blogu i uzvratila sam praćenje. No, već na samom početku vidim da imamo jednu zajedničku, a to je ljubav prema pandama :D
    Što se tiče podta jako mi se dopada tvoj stil pisanja. Divno si predstavila favorite, ali lično nemam nekog posebnog iskustva sa ovim proizvodima osim kreme za ruke i moram priznati da je i meni veliki favorit :D
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post zaista!! Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
    http://diadora79.blogspot.ba/
    <3

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post , zelim ti toplu dobrodoslicu u ovak blogo svijet ! Imas moju podrsku followom:) !
    http://hisandherway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Suoer post, želim ti sreću u pisanju bloga, da ne odustaješ.
    Prvi post jako kepo napisan. 💕


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Drago mi je sto si otvorila blog. Zelim ti puno srece i uspeha u daljem blogovanju. Prvi post je super.

    Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. That’s cool post!
    Can you follow me? I follow you :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, neke od proizvoda sam probala i bas su super :D
    Sretno u bloganju! :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Olá!!

    Alguns produto eu já conhecia e outros não. Gostei muito do seu blog e estou te seguindo.

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    ОдговориИзбриши
  13. Thanks a lot :D
    following you back <3

    ohn dear, great products. I really love this Essence foundation :D

    NEW REVIEW POST | AFFORDABLE Body Milks. Worth a Hype?InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  14. Super post zaista, proizvodi se čine odlični btw želim ti sreću u pisanju bloga. :)
    https://moonflowerstyle.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. Thanks for comment on my blog!
    And following :)

    I will come more often!! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Odavde sam koristila taj gel nakon sunčanja i savršen je osećaj na toplu kožu od sunca, koja je i nakon tuširanja nekako ,,topla'' staviti nešto što hladi i umiruje :) prelep osećaj!
    A ova Maybelline maskara - najbolja na svetu! Obožavam njenu teksturu, četkicu a najviše izgled trepavica :)
    Srećno u daljem blogovanju!


    In my life post | Instagram

    ОдговориИзбриши
  17. Great post! ♥ Do you want to follow each other? I could follow you on GFC and for me it would be wonderful if you'll like my Facebook page https://www.facebook.com/adukeviciuteblog/ ! Thank you ♥

    http://itsmeieva.blogspot.lt/

    ОдговориИзбриши
  18. Dobrodošla u svijet bloga, nadam se da ćeš se lijepo družiti sa nama i da ćeš dugo biti tu.. Što se tiče stvari, koristila sam maskaru, ulje za kosu, prošlu verziju pudera (sa kojime sam započela šminkanje) i kremu za ruke. Odlične su stvari i svakome preporučujem. Inače je odličan post ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVala ti puno draga moja! :) Zaista cu se potruditi da opravdam ocekivanja :)
      Zapratila sam i ja tebe <3

      Избриши
  19. absolutelly dear. both are amazing :D

    NEW GET THE LOOK POST | Trend Alert: The Street Chic
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  20. Hvala ti puno :) Zapratila sam te, imas moju podrsku <3

    ОдговориИзбриши
  21. Divan post i dobrodosla. Ja sam probala vecinu ovih proizvoda i bas mi se dopadaju. ❤Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. <3
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  22. Koristim Essence puder kao i Maybelline maskaru i imam samo riječi hvale za oba proizvoda. Za početak doličan post, slike su veoma dobre. Zapratila sam te i imaš moju podršku. Srećno draga♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  23. Thanks a lot :D

    this Essence foundation is one of my fav :D

    NEW TIPS POST | BEAUTY BRUMMES: the BEST For OUR Beauty Routine.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  24. Hi, nice first post.
    Want to see a different kind of blog ?
    Visit my blog.
    https://manjoreegraphics.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Obozavam Balea ulje za kosu :) i ja sam prezadovoljna njime :) zapratila sam te draga <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,predivno je i predivno miriše, svima bih ga preporučila! Hvala ti draga, ja tebe već pratim <3

      Избриши
  26. Predivan post draga! Maybelline maskaru, Tesori dezodorans i Balea ulje sam koristila i veoma sam zadovoljna istim, a ne sumnjam da su i ostali proizvodi super. Naravno uzvratila sam follow :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  27. Amei! Lindos blog *.*
    Obrigada pela visita e por seguir, linda!
    Já estou seguindo aqui também!!!
    Bom final de semana!!! Até mais. Beijinhos ;*

    https://suenefernandes.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  28. Really cool post!
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN BLOG' | INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  29. Great post dear. I am following you and I hope you follow back too.
    www.delikizinbohcs.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  30. Great post!
    I like your blog so much! Following you from now :) I will be very happy if you follow me back :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    ОдговориИзбриши
  31. Great cosmetics :D
    I follow you back :D
    My Blog <--- feel free to visit me again
    Fanpage

    ОдговориИзбриши
  32. Odlican post draga! Zelim ti svu srecu u blogovanju i dobrodoslicu u blogosferu <3 Neke od ovih proizvoda sam i sama koristila, mada od svih mi se najvise dopada Tesori dezodorans :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  33. Great post dear :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  34. very useful post. I follow you from now. XOXO

    ОдговориИзбриши