Hello spring


Zdravo svima!
Dooobrodoslii na moj blog.
Danas sam za vas pripremila jedan review, sa sajta Zaful.
Za razliku od proslog paketa,u ovome su
mi stigle mnogo kvalitetnije stvari,tacnije onakve kakve sam i ocekivala.Nije bilo losih iznenadjenja,tako da sam zadovoljna :) 








Naime, kao sto i sami mozete da vidite, radi se o haljinici, Ona je duzine do iznad kolena, dugih rukava, sa detaljima dugmica oko zglobova, kao i detaljima dugmica u predelu grudi. Oko struka (odmah ispod grudi) nalazi se lastika , koja je usivena u haljinici i koja je skuplja u tom delu isticuci struk. Od lastike ka dole haljina 'pada' sve do iznad kolena. Predivnog je materijala, jako jako jaaaaako je kvalitetna. U pitanju je poliester. Prava prolecna haljina, moje preporuke! Ocena 5/5.
































Takodje je u pitanju haljina, samo nesto duza od prethodne. Dakle, duzine 
ispod kolena , spada u kategoriju ''maxi dress''. Takodje za razliku od prethodne haljinice, ova umesto lastike ima vrcu koju  mozete vezati koliko odgovara vasem obimu struka. Prava je prolecno-jesenja haljina, laganog materijala (poliester).  Moja preporuka! Ocena 5/5.













To je bilo to od ovog posta :) Nadam se da su vam se dopale slike i stvarcice koje sam narucila :) Uskoro cu vam napraviti jos jednu recenziju sa Zafula, samo ce biti prikazano mnogo vise stvari, odnosno bice to Zaful huge review. 

Do sledeceg citanja ... Pandaway:)

You Might Also Like

11 коментара

  1. Predivne haljine!
    I jedna i druga ti savršeno stoje, a ti si stvarno prelijepa cura ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe haljine koje ti divno stoje! :)


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely dresses... I got the yellow one in my wishlist, is so beautiful

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13. март 2018. 07:29

    Haljinice su prelijepe, i stvarno ti jako lijepo stoje. Odličan izbor.
    Sve pohvale za post.
    Želim ti prijatan dan.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши