Perfect stuffs






Zdravo svima! 
Dooobrodoslii na moj blog. Danas sam za vas pripremila jedan review, sa sajta Zaful.  
U danasnjem postu cu vam prikazati paket koji mi je pristigao sa vec napomenutog Zaful sajta.
Pa da pocnemo :)





Prva stvar koju cu vam predstaviti jeste ovaj tanki kaputic, bez boje. Podesivih je rukava, ne zakopcava se, moze se upotrebiti i kao sako. Zbog svoje boje, vrlo je uklopljiv uz raznu vrstu autfita. Druga po redu stvar koja mi se najvise dopala iz ovog paketa.





Pamucna bela majica, kratkih rukava, koja je apsolutni musta have. Mislim da ne treba ni pominjati da se uklapa uz sve moguce outfite. Vrhunskog je kvaliteta (100% pamuk).





Naocare sumalo veceg obima, tako da ce okvir vise odgovarati ljudima koji imaju krupniju glavu (npr. ja hahaha) . Stakla su saaaaaaaaaavrsena. Zelene su boje, prijaju na Suncu, prosto odmaraju oci. 

Na ovim slikama, takodje mozete videti izbliza i ranije opisanu majicu i kaputic.





Moj favorit ovog paketica, jeste definitivno ova sotrs-suknja. Savrsenog je materijala (plis) , savrsene duzine, prelepe boje. Broj sam totalno pogodila, odlicno pristaje.



Na ovim slikama mozete videti i kako se moze ukombinovati i u nekoj od vecernjih varijanti.






 Sto se ovih predivnih i prekvalitetnih pantalona tice, manjeg su kalupa i nemaju ni mrvicu elastina u sebi. Tako da ne preporucujem osobama preko 56-58+ kilograma. Pogadjate zasto se nisam slikala u njima? Tako je, pantalone nisam nikako mogla navuci. 

 Toliko o ovom postu, nadam se da vam se svideo, za vas pisem ubrzo sledeciiiii :)

You Might Also Like

7 коментара