| Dresslily outfit post |


Zdravo svima! Dobrodošli na moj blog! :)
Nakon što je prošlo više dana od kako mi je stigao paketić sa Dresslily sajta, našla sam vremena da podelim sa vama šta sam poručila i kakvi su moji utisci o tome.

Stvarčice koje ću danas podeliti sa vama, sam prethodno navela u prošlom wishlist postu. Moram pre svega da kažem da sam prezadovoljna kvalitetom garderobe koja mi je stigla, jako je prijatna i ono što je najvažnije izabrala sam precizne veličine.... :D

1. Cvetna haljinica





Ovo je haljinica u koju sam se zaljubila na prvi pogled *_* Odabrala sam L veličinu, iz straha da ne pogrešim i da mi ne bude mala, dok inače nosim M veličinu. Haljinica se sastoji iz dva dela, iz pamučne postave koja je crne boje, taknih bretela i ide uz telo i mrežastog sloja, koji je lepršav, elastičan, cvetnog printa sa 3/4 rukavima i dužine do iznad kolena.




























Ocena 5/5!


U zavisnosti od toga koliko ste visoki, ovu stvarčicu možete nositi kao haljinu ili kao tuniku uz neke helankice ili pantaone. Prijatnog je materijala, prijanja uz telo, ima ranfle oko rukava i rolku oko vrata. Ide preeeedobro uz duboke čizme, može se nositi za svaku priliku.

























Ocena 4.5/5!

3. Rolka majica bez rukava

U pitanju je pamučna prugasta majica, bez rukava, koja je u gornjem delu zapravo rolka. Možete je nositi ispod sakoa, ispod jaknice ili bez ičega preko (ukoliko vam vreme to dozvoljava). ja sam je već jednom u izlasku obukla i bila je pohvaljena os strane drugarica.


                 

 Ocena 5/5!

4. Crni kaiš

Ovaj kaiš je bilo nešto što je bilo prekopotrebno u mom ormaru. Odličnoooog je kvaliteta, mnogo je dobrog materijala i samim tim što je crn , slaže se uz svaku kombinaciju!


Ocena 5/5!


To bi bilo sve o ovom postu. Hvala vam na čitanju! :)

You Might Also Like

24 коментара

  1. Post je divan i oduševljena sam svime što si naručila. Takođe, sjajne fotke. I još jednom ti hvala na divnom komentaru koji si ostavila na mom blogu. Zapratila sam te i znam da se neću pokajati.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hi! Wonderful outfits. Those dresses are beautiful.
    I follow you too. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  3. Sve što si naručila je predivno, ali ova cvjetna haljina je WOW. Predivno ti stoji i definitivno privlači poglede. Lijepo napisan post. :)

    Savršen nered

    ОдговориИзбриши
  4. Great post, I absolutely love it!

    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/12/how-i-spent-black-friday.html

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične si stvari naručila. Najviše mi se sviđa crna haljina/tunika, jer sam ja više u tom fazonu, a zatim i ona prva haljinica. :)
    Zapratila sam te. :)

    https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/12/da-li-sam-dobilakupila-sve-sa-spiska.html

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne su mi cvjetna haljina i crna tunika, a također jako mi se sviđa kako si ih kombinirala. Super stylinzi.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/claigio-led-magic-eye-patch_10.html

    ОдговориИзбриши
  7. Sve kombinacije mi se jako sviđaju, naročito ova prva haljina :)

    xoniomaniax.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. You look so cute! You asked about following, of course, I have just followed you☺

    ОдговориИзбриши
  9. I like the outfits. Thank you for your visit and I am now following you. Inviting you to follow me too. New follower no. 148.

    ОдговориИзбриши