Rosegal package | Outfits

Heloooooooou svima! :)
Dobrodosli u jos jedan moj outfit post! :) U ovom kao i u proslom postu, podelicu sa vama moju narudzbinu sa Rosegala.


Na slici je predstavljena majica bebi roze boje, bez rukava, elegantnije varijante. U predelu struka je skupljena lastikom, dok je u gornjem delu siroka. Takodje u predelu vrata, postoji pertla koja se vezuje i njome se podesava sirina otvora majice, koju sami zelimo. Za toplije je vreme, materijal od koga je napravljena je polyester.







Na sledecim slikama, prikazacu vam teksas sorts. Prvenstveno nisam mogla da ga uslikam na sebi zato sto sam promasila broj i skroz mi spada, posto sam narucila XXL velicinu, a trebala sam bar 2 broja manji. Osim velicine oko koje sam se prevarila, moram napomenuti da je sorts vrhunskog kvalileta, u pitanju je vrlo kvalitetan teksas. Takodje je vrlo lepo uradjen sa ovim 'pocepanim' delovima i resama, kao i dubokim dzepovima. Ukoliko narucujete ovaj sorts, obavezno ga narucite u svojoj velicini, da se ne bi prevarili kao ja. 




Elegantne mindjuse, u obliku trouglica sastoje se iz dva manja tougla od kojih je jedan 'prazan', a drugi 'pun'. Visece su, najlepse idu uz skupljenu kosu, kako bi dosle do izrazaja. Ekstra kvaliteta.




A sada vam prdstavljam crnu pamucnu haljinu, dugih rukava. U predelu vrata je kao rolka, dok je u predelu struka lastikom strukirana, pa od struka ka dole pada, odnosno siri se. Iznad kolena je cipkasta, sto je i malo izvlaci , kako ne bi bila samo ''monotono crna''. Odlicna je za sve prilike, pristojne duzine, moze se nositi svakog dana i u gotovo svim prilikama. Moja preporuka! :)





You Might Also Like

4 коментара