Zaful outfits | Part 2

Heloooooooou svima! :)
Dobrodosli u jos jedan moj outfit post! :) U ovom kao i u proslom postu, podelicu sa vama moju narudzbinu sa Zafula.


Da, u pitanju je savrsena bebi roza elegantna bluza-kosulja. Savrsenog je materijala, unutrasnji deo je mekanog materijala - plisa, dok je spoljnji deo svilenkastog materijala sa odsjajem. Otvorenih je ledja, sa vezivanjem pozadi, dok je napred skroz zatvorena. Mis rukava je, sa dugmicima oko zglobova ruku. Malo je kraca, pa se ne preporucuje osobama koje bas i ne vole go stomak. Ja sam izabrala XL velicinu, u strahu da ne narucim malu, ali je ipak trebalo da narucim L velicinu. Sve u svemu prezadovoljna sam kvalitetom i izgledom ove bluze. 




U svakoj porudzbini imam svog favorita. U ovoj porudzbini je favorit definitivno zlatno-zuta kosulja! Obozavanje ove stvari. Ne znam odakle bih prvo pocela sa njenim opisom. Dakle materijal - savrsen! Svilenkasta, prelepog dizajna, sa malo sirim materijalom od laktova prema dlanovima. Takodje ima dugmice u predelu zglobova saka. Na preklop je, sa "X" vezicom u predelu grudnog kosa. Savrsena za izlaske, bilo koje vrste svecanosti. Moja topla preporuka svima. Necete se pokajati! :)













 Predivne mindjusice, koje mozete nositi svakodnevno, u svim varijantama. Sa privezkom krstica. Vrlo su povoljne i nisu velike, sto ih cini jos vise kjuuuut.

 4. Coconut Palm Print High Neck Bikini Set - Xl

Takodje se u mojoj narudzbini nasao kupaci iz dva dela, sa palma printom, nezno plave boje. Materijal je predivan, takodje za devojke malo veceg obima grudi, necete pogresiti! Gumiranog je matrijala, samo je mana sto su gacice ovog kupaceg malo uzane pozadi, ali ipak je to samo letnje vreme, bazen ili plaza, tako da niko nece 'zameriti' :D Nije push up, skroz je prazan u gornjem delu kostima, vezuje se pertlama, dakle sami podesavate koliko cete ga zategnuti - samo koliko vama odgovara.







Naocare ''mackastog'' oblika, sa sivim staklom iza koga nam se ne vidi ''lutajuci'' pogled, sta dalje reci? :D Predivneee!




Nadam se da su vam se slike dopale.
Hvala vam sto ste posetili moj blog.
Vidimo se uskoro... :)

You Might Also Like

2 коментара